2.8.17

מה חשוב לדעת על תחום ההדברות

מי נכללים בקטגוריית המזיקים ומאיפה הם מגיעים?


אנחנו שומעים את המילה הדברת מזיקים פעמים רות ולא מבינים בכלל מי הם אותם מזיקים שמגיעים אלינו הביתה ועושים לנו צרות. המזיקים הם קבוצת אורגניזמים שמגיע כמו כל שאר החיות, הטבע, ונכנסות אלינו הבית דרך פתחים בקירות, דרך החלונות, דרך המעבר לחצר ובעוד דרכים יצירתיות שלא בטוח שכבר עלינו על כולן. המזיקים לא סתם יוצרים לנו סביבה לא נקייה ולא אסתטית אלא יכולים להיות מפגע תברואתי של ממש ולהעביר מחלות. המזיקים הם לא רק חרקים אלא גם עכברים ויונים שיכולים לפגוע בנו במידה ניכרת ממש כמו תיקנים ונמלים. לפעמים הפגיעה של המזיקים היא באיכות החיים בלבד כמו למשל במקרה של ריבוי נמלים בבית כאשר הם יגיעו לכל מקום בו יש מזון.

הדברת מזיקים איכותית וקטלנית בעיקר במדינת ישראל

גם אם תקנו כמה קוטלי חרקים ותרססו כל פינה וגם אם תסגרו את כל החלונות כשאתם יוצאים מהבית המזיקים לא ייעלמו בצורה הזו. אם אתם רוצים סביבה נקייה ולא רק אחרי שהמזיקים הופיעו אלא בתור מניעה כדי לחסל את הסיכוי הם יופיעו מראש, הדברת מזיקים חיונית להשגת המטרה. הדברות מתבצעות באופן יום יומי בבתים רבים בישראל. הדברה בהרצליה, בתל אביב, בחיפה, בראשון לציון ובעוד מקומות רבים במדינת ישראל נפוצות מאוד בעיקר בזכות האקלים הנוח שיש בארץ שנותן למזיקים בית גידול מושלם.

האם למדינה יש חלק בהדברה?

תחום ההדברות הוא תחום שהמדינה מעניקה לו רישיון. לא כל אחד יכול להיות מדביר ויש צורך בתעודת הסמכה מתאימה כדי לעסוק בתחום. התחום הזה כולל שימוש ברעלים רבים בחלק מההדברות מה שיכול להוביל למוות של בני אדם. כבר היו מקרים רבים בהיסטוריה שהמדבירים לא חילקו הוראות כמו שצריך לדיירים או שהדיירים עצמם החליטו לזלזל ולהתעלם ממה שאמרו להם מה שנגמר בטרגדיה נוראית. המדבירים צריכים לדעת כיצד להסביר את סכנות ההדברה, שימוש בחומרים שעומדים בתקנים ומינונים מתאימים.

סוגי ההדברות בשוק

קיימות מספר סוגי הדברות ולמרות שהדברה כימית היא ההדברה המוכרת ביותר, בעיקר בגלל שאנחנו שומעים עליה דברים רעים בחדשות, ניתן היום להדביר בצורה ירוקה לחלוטין בלי לסכן את הילדים שלכם ואפילו לא את חיות המחמד שלכם שיכולות להריח מחומר ההדברה ולהיפגע בעצמם. הדברה ירוקה היא הדברה מבוקשת מאוד גם כדי לא לחסל אוכלוסיית אורגניזמים אחרות בחצר או בבית וגם כדי להתעסק עם חומרים הרבה יותר ידידותיים.

תחום שדורש הרבה אמינות


תחום ההדברות דורש מהמדבירים להיות מקצועיים ביותר ולהכיר את כל סוגי התיקנים ואת כל דרכי הפתרון האפשריות. פתרון בעיה לא מוגבל לפתרון אחד וכשמדביר נמצא בבית לקוח מסוים הוא צריך להסביר לו כיצד אפשר לפתור את בעיית המזיקים, אלו אפשרויות של שימוש בחומרים עומדות בפניו ועוד. המדביר חייב להיות אמין וישר עם הלקוחות שלו ולהציג להם את המצב כמו שהוא כמובן לתת מחירים הוגנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה