31.3.15

5 טיפים לזיהוי בעיית מכרסמים בבית

מכרסמים – בעיה שאף אחד מאתנו לא מאחל לעצמו
מדובר באחד מתרחישי האימה שאף אחד מאתנו לא רוצה לדמיין שיקרו בבית שלנו, ועם זאת מדובר בתרחיש שקורה, למרבה הצער, לרבים מאתנו. בעיית מכרסמים היא לא נושא שכדאי או אפשר להקל בו ראש. המכרסמים לא אשמים בטבעם – אבל טבעם הוא הרסני מאוד למגורי אדם. הצעד הראשון בדרך לנטרול בעיית מכרסמים הוא זיהוי הבעיה, ושאכן מדובר במכרסמים כחולדות או עכברים ולא בסוג אחר של בעל חיים שמקנן לנו בדירה. נצרף כאן חמישה טיפים קצרים שיכולים להבהיר לכם שאכן מדובר בבעיית מכרסמים בביתכם.

5 טיפים לזיהוי בעיית מכרסמים בבית שלנו
  • סימני כרסום – אחד הסימנים העיקריים והבולטים ביותר שמכרסמים משאירים בבית הוא סימני כרסום. סימני כרסום (בגודל של שקל עד חצי שקל) יכולים להופיע על רהיטים, שטיחים או אפילו בגדים. סימני הכרסום של עכבר הם קטנים יותר וסימני הכרסום של החולדה הם גדולים וגסים יותר.
  • גללים – ייתכן שהאמצעי הבולט ביותר לזיהוי בעיית מכרסמים הוא נושא הגללים. גללי המכרסם הם קטנים, כשגללי העכבר הם בגודל של לא יותר מגרגרי אורז וגללי החולדה מעט גדולים יותר. גללים אלה ירוכזו לרוב באזור הקינון של המכרסם.
  • סימני רגליים זעירים – יופיעו בעיקר על שטיחים או משטחים מאובקים יחסית.
  • רעשים – המכרסמים השונים נוטים להיות פעילים בלילות ופחות בימים, ואם אנחנו שומעים רחשים של טיפוף או כרסום דק – זהו מאפיין.
  • בלגן – המכרסם יכול להפוך לנו את פח האשפה ולהוציא ממנו זבל או לגרור בגדים ברחבי הבית – בעיקר בשעות הלילה. אם אנחנו מוצאים חפצים שכאלה במקומות לא צפויים, מדובר במאפיין.

ברגע שזיהינו את הבעיה – יש לפנות לשירות מקצועי של הדברת עכברים

שירותי הדברת עכברים הם הכרחיים במידה והסקנו שיש לנו בעיית מכרסמים. בתור התחלה, שירותי הדברת עכברים יאפיינו את הבעיה המדויקת באופן מקצועי, ויבינו מהו הטיפול הנכון ביותר בביתנו. יש לוודא כי אנחנו פונים לשירות מקצועי ומנוסה של הדברת עכברים – את הנזקים של הדברה לא מקצועית קצרה היריעה מלתאר – ואסור לנו להתפשר על איכות ההדברה ועל איכות החיים בבית שלנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה