17.6.13

למה חשוב להזמין מדביר מקצועי?


שירותי הדברה מיועדים למקרים בהם מזיקים נכנסים אל הבית ממקורות שונים. בניגוד להדברה רגילה הנעזרת באמצעי ריסוס ביתיים, מדביר נעזר בחומרים מתקדמים על מנת למנוע חזרה של המזיקים. הדברה מקצועית מונעת ריבוי של נמלים, תיקנים, עכברים, ומזיקים נוספים המסכנים את המשפחה. גם חשד לטרמיטים או נוכחות שלהם בתוך רהיטי עץ תחייב פנייה אל איש מקצוע אשר יידע כיצד לפעול בצורה נכונה ומהירה. בכל הנוגע אל חולדות או נחשים, הזמנת הדברה היא חלק בלתי נפרד מהחיים בתוך ערים גדולות, מושבים, קיבוצים או כפרים.

סוגים של הדברת מזיקים
חשוב להזמין חברת הדברת מזיקים מקצועית משום שהיא הגורם היחיד המכיר את כל סוגי ההדברה. באופן כללי, ניתן להבחין בין ההדברה על פי הרכב החומרים בהם נעשה שימוש:

א. הדברה כימית – בהדברה כזו הדגש הוא על חומרים כימיים המנטרלים את המזיקים, וממגרים אותם לזמן ארוך. הדברה כימית דורשת פינוי של הבית או העסק למספר שעות, ומחייבת הרחקה של חיות מחמד, ילדים או כאלו הסובלים מאלרגיות.

ב. הדברה ביולוגית – אחת השיטות המוצלחות לבצע הדברה היא באמצעות שימוש במוצרים ביולוגיים. בהדברה זו החומרים הביולוגיים מחליפים את הכימיים, אך משיגים תוצאה דומה, בעיקר עבור נמלים, תיקנים ויתושים.

ג. הדברה אקולוגית – המטרה של הדברה אקולוגית היא להשתמש בחומרים מהסביבה על מנת לפגוע באורגניזמים חיים. הדברה אקולוגית נחשבת מתקדמת במיוחד, אך יש צורך באנשי מקצוע על מנת לבצע אותה, ולא ניתן להדביר איתה בצורה פרטית.

כיום ניתן ואף מומלץ לשלב בין הדברה כימית, ביולוגית ואקולוגית, וכך לתת מענה לטווח צרכים רחב ככל האפשר. על מנת למצות את הפוטנציאל של ההדברה יש להזמין חברה בעלת רישיון. כאשר ההדברה מיועדת לעכברים, חולדות, נחשים או חיות מסוכנות אחרות, כדאי לוודא את הניסיון הספציפי של המדביר עם החיות הללו.

איך מוצאים חברה מקצועית להדברת מזיקים בבית או בעסק?

את האמינות של חברת הדברה אפשר לבדוק על פי המלצות, אישורים ומסמכים. אל תתביישו לבקש מנציגי החברה לראות אישורים לתקינות חומרי ההדברה, ואל תהססו לשאול שאלות. הדברה אינה אמורה לפגוע באיכות החיים שלכם, אלא לשפר אותה. ודאו כי סוג ההדברה אכן מתאים לסגנון החיים שלכם, הקפידו להרחיק ילדים או חיות מחומרי הדברה רעילים, ובררו לגבי ההתאמה של החומר למפגע הספציפי הקיים בבית או בעסק.

לסיכום, הדברה היא תחום עשיר הממשיך להתפתח בהתאם לצרכי הלקוחות. בעוד בעבר אפשר היה למצוא הדברה המבוססת על חומרים כימיים חזקים בלבד, הרי שכיום ישנן שיטות מתקדמות, הכוללות הדברה ביולוגית ואקולוגית. מבחינת הלקוחות, הדברה היא תנאי לשמירה על סביבה נקייה, סטרילית ונעימה. יש להזמין הדברת מזיקים אל העסק והבית מדי תקופה ולהקפיד על ניקיון ותחזוקה סדירים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה